Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

Uprzejmie informujemy, że niestety nie realizujemy możliwości odbioru osobistego zamówień.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Niestety nie wystawiamy faktur. Wystawiamy paragony fiskalne. Dla Klientów biznesowych istnieje możliwość wystawienia paragonu fiskalnego z numerem NIP. W przypadku życzenia wystawienia przez nas paragonu z numerem NIP prosimy o informację w wiadomości e-mail bądź w uwagach do zamówienia. 

Jakie są formy wysyłki?
  • W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz skorzystać z następujących form dostawy:
    • Kurier (InPost / DPD)
    • Paczkomaty InPost
Czy jest możliwość zamówienia płyt, których nie ma w sklepie?

W przypadku gdy interesuje Cię jakaś konkretna pozycja a została ona już sprzedana lub jest niedostępna – prosimy o skontaktowanie się z nami drogą e-mailową: sklep@batmani.pl. Może uda nam się znaleźć dla Ciebie kolejny egzemplarz. Taka sytuacja dotyczy także przedmiotów, których nie mamy bądź nie mieliśmy nigdy w asortymencie. Istnieje szansa, że będziemy mogli pomóc w ich znalezieniu i sprowadzeniu.